پایگاه خبری تحلیلی امروله12:02 - 1397/02/17
حجت الاسلام حیدری:

سپاه خار چشم دشمنان است / تفکر شهید مطهری باید گسترش پیدا کند

پایگاه خبری امروله : مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در حفاظت فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : ما باید با روش نو با جوان ها صحبت کنیم و روش تربیت جوانان امروز با جوان دهه پنجاه و شصت فرق دارد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین حیدری مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در حفاظت فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مطهری عنوان کرد : شهید مطهری از جمله شخصیتی هایی بود که در زمانی سخن می گفت انتقادی وجود نداشت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شهید مطهری شاگرد امام راحل بودند تشریح کرد : به برکت امام خمینی ره و شهید مطهری ها که انقلاب اسلامی رخ داد سی و چند سال از بقیه کشورهای منطقه جلوتر هستیم .

 

حجت الاسلام و المسلمین حیدری خاطر نشان کرد: اساتید ما در مباحث خودشان حتما باید به امام خمینی و شهید مطهری اقتدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ما باید جوان نسل خودمان را درک کنیم گفت : ما باید با روش نو با جوان ها صحبت کنیم و روش تربیت جوانان امروز با جوان دهه پنجاه و شصت فرق دارد.

 

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در حفاظت فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه گفت : مجاهد تربیت کردن هنر هرکسی نیست.  امروز به برکت دانش سیاسی و روحیه انقلاب گری که در سپاه وجود دارد این مجموعه نظامی به خار چشم دشمنان تبدیل شده است.