پایگاه خبری تحلیلی امروله16:45 - 1397/02/26
گزارش خبری

کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه افتتاح شد + عکس

پایگاه خبری امروله : کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه با حضور معاونت امور درمان دانشگاه، رسماً افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارشامروله، کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه  با حضور معاونت امور درمان دانشگاه، رسماً افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

دکتر احسان مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در حاشیه این افتتاحیه عنوان کرد : جهت احداث این پروژه با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه، اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد ریال در سال ۹۶ هزینه و در سال جاری به صورت تدریجی با تامین تجهیزات مورد نیاز تکمیل گردید.

 

وی افزود : طی سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان به استان کرمانشاه دستور افتتاح این کلینیک صادر شد که امروز با حضور دکتر روشنی معاونت محترم امور درمان دانشگاه، رسماً مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

وی در پایان تشریح کرد : این کلینیک در دو شیفت صبح و بعد از ظهر با حضور متخصصین داخلی، روانپزشکی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، زنان و زایمان، رادیولوژی، جراح عمومی، چشم پزشکی و امکاناتی نظیر تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، نوار عصب و عضله، نوار مغز و ... آماده خدمت رسانی به بیماران شهرستان صحنه می باشد.

 

در ادامه  دکتر روشنی و دکتر پرنا مدیر امور درمان دانشگاه از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و در جریان خدمات و مشکلات قرار گرفته و قول مساعدت درخصوص رفع مشکلات موجود از جمله مشکل بخش دیالیز را مبذول نمودند.