پایگاه خبری تحلیلی امروله12:16 - 1397/02/27
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه:

روحانیون مستقر، مروجان معارف اسلامی و پرچم‌داران فرهنگ دینی در مناطق محروم هستند

پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت: روحانیون مستقر، مروجان معارف اسلامی و پرچم‌داران فرهنگ دینی در مناطق محروم هستند.

به گزارشامروله،  حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گردهمایی روحانیون شهرستان صحنه با اشاره به اهمیت تبلیغ در مناطق روستایی،گفت: روحانیون مستقر پیشگامان جهاد در عرصه جنگ نرم و پرچم‌داران تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی در مناطق محروم هستند.

 

وی با تشریح فعالیت‌های تبلیغی این اداره در سال گذشته، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۶ ماهه نخست ۹۷ شاهد رشد ۵۰ درصدی دیدار با روحانیون مستقر و طرح هجرت و بومی در سطح شهرستان صحنه خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام سبزی، هدف از این دیدارها را سرکشی از روحانیونی دانست که درس و بحث و شهرنشینی را رها کرده و در روستاها با وجود همه کمبودها و مشکلات به انجام امور فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها را بررسی مشکلات مردم و رصد آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرها و روستاها عنوان کرد و ادامه داد: در این گردهمایی‌ها روحانیون ضمن بیان معضلات منطقه تبلیغی خود به ارائه راهکار برای رفع آن می‌پردازند.