پایگاه خبری تحلیلی امروله13:53 - 1397/03/31
فرماندار شهرستان صحنه :

اولویت با تکمیل پروژه های راه و آبرسانی است

پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه گفت:تکمیل پروژه های نیمه تمام راه و آبرسانی اولویت مسئولان شهرستان صحنه است.

به گزارشامروله، فرماندار شهرستان صحنه در جلسه مدیران شهرستان صحنه عنوان کرد : تلاش می شود  تمامی این پروزه ها در خدمت مردم شهرستان  قرار بگیرد  و مدیران اجرایی دستگاه ها باید با تلاش  شبانه روزی  در راستای توسعه  و سازندگی صحنه گام برداشته و راه را برای اجرا و بهره برداری  از پروژه ها و طرح های عمرانی نیمه تمام هموار سازند.
 

 

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان جامعه نیازمند هم اندیشی و تشریک مساعی  مسئولان  محلی است تا با ایجاد پویایی تحرک افزایش کارایی  شاهد ارائه ابتکارات و ایده های نو  در جهت پیشرف توسعه شهرستان  باشیم.

 

 

فرزادی پور گفت: تصمیمات کمیته برنامه ریزی نقش موثری  و تعیین کننده در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های کلان شهرستان در بخش های مختلف ایفا می کند  و اصلاح زیر ساخت های  شهرستان بسیار حائز اهمیت است .

 

 

وی بیان کرد: با توجه به احیا مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی مسئولان لازم است تا برنامه محور بوده و واحدهای طرح و برنامه خود را فعال سازند .

 

 

فرزادی پور افزود:  مبلغ 5میلیارد و 771میلیون و 16هزار تومان  از محل تملک داراییها با 53درصد کاهش نسبت به سال قبل  از محل توازن به شهرستان اختصاص یافت.