پایگاه خبری تحلیلی امروله10:37 - 1397/04/20
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

نتیجه بی توجهی به فرهنگ عفت و پوشیدگی، گسست خانواده هاست

پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : حجاب اسلامی موجب حفظ عزت و کرامت زنان و تشخص و ارزشگذاری به مقام زن مومن و صیانت از حریم و شخصیت انسانی آنان می شود.

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو با امروله، عنوان کرد :  حجاب اسلامی موجب حفظ عزت و کرامت زنان و تشخص و ارزشگذاری به مقام زن مومن و صیانت از حریم و شخصیت انسانی آنان می شود.

 

وی ادامه داد :  این فریضه الهی جزء ضروریات دین و از موکدات آیات و روایات معصومین است؛ حجاب، ارزشی است منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق کند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی در شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شبهه و تمسخر در تلاشند این زینت بندگی را از آنان بگیرند، وظیفه اصلی به دوش خود بانوان و دختران ماست تا در حفظ این پوشش و پاکیزگی تلاش کنند.

 

 فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت :دیروز مردم مسلمان ما در واقعه گوهرشاد با خون خود از حجاب و عفاف صیانت کردند و امروز در هجمه رسانه ها ، ماهواره ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی سلاح مبارزه و صیانت از عفت و پاکی زنان و خواهران ماست.