پایگاه خبری تحلیلی امروله11:03 - 1397/05/22
علی براری

مستند فیلم باغ گره در راستای حمایت از کالای ایرانی تولید شده است

پایگاه خبری امروله : مسئول کانون بسیج رسانه سپاه شهرستان صحنه گفت : مستند فیلم باغ گره در راستای حمایت از کالای ایرانی تولید شده است .

علی براری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مستند داستانی "باغ گره" با هدف معرفی صنایع دستی شهرستان صحنه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و ترویج و معرفی کالاهای ایرانی و ورود جوانان به بازار کار همچنین حمایت از توانمندی نیروهای بومی تولید شده است.

 

وی گفت : این فیلم با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، کانون بسیج هنرمندان و در گروه فیلمسازی کانون بسیج رسانه شهرستان صحنه تولید شده بمدت زمان 28 دقیقه ساخته و تولید شده است.

 

براری با بیان اینکه تولید این فیلم مستند یک ماه طول کشیده است، افزود: کارفیلمسازی یک فعالیت تیمی است که من از عوامل تولید مستند باغ که از هنرمندان شهرستان هستند تشکر می کنم.

 

براری گفت: سبا خزایی ، منشی صحنه، طیبه خزایی عکاس و طراح دکور فیلم مستند باغ گره بوده اند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من پس ازاتمام تحصیلات دانشگاهی ام در رشته سینما گرایش کارگردانی فعالیت خود را با تولید پنج فیلم مستند با عناوین طلای سرخ ، مسیر قهرمانی ، باغ گره ، روایت دلدادگی قسمت اول و دوم و چند فیلم کوتاه همچون چرا و همچنین در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف یک فیلم مستند با عنوان سیاهی رنگ اوست .... تولید کرده ام.