پایگاه خبری تحلیلی امروله14:11 - 1397/06/22
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف 14 تن عسل احتکار شده در شهرستان صحنه

پایگاه خبری امروله : فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 14 تن عسل احتکار شده در شهرستان صحنه به ارزش حدود 4 میلیارد و 900 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارشامروله، سردار منوچهر امان اللهی  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان صحنه در راستای برخورد با عاملین احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان از وجود یک انباراحتکارکالا مطلع شدند.


وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی بامقام قضائی، نسبت به بازرسی از انبار مورد نظر اقدام و موفق به کشف 14 هزار کیلو عسل در 832 حلب 17 کیلویی شدند.


سردار امان اللهی افزود: طبق نظر کارشناسان، ارزش عسل های احتکار شده نزدیک به 4 میلیارد و 900 میلیون ریال می رسد.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از پلمپ انبار محل احتکار خبر داد و گفت: صاحب انبار نیز دستگیر و برای صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.


سردار امان اللهی برخورد قاطعانه با احتکارکنندگان را از برنامه های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: این افراد مخلان واقعی نظام اقتصادی هستند که بدون هیچ گذشتی باید با ان ها برخورد شود.


وی در پایان گفت: طی ماه های اخیر مواد احتکار شده زیادی در سطح استان شامل مواد خوراکی، پوشاک، قطعات خودرو، لوازم خانگی و ... توسط پلیس کشف شده و پس از گذراندن مراحل قانونی با قیمت های مصوب در بازار میان مردم عرضه می شود.