پایگاه خبری تحلیلی امروله15:25 - 1397/06/23
امروله گزارش می دهد

توضیح رئیس شورای اسلامی شهر صحنه در خصوص ایستگاه صلواتی شهید مدافع حرم

پایگاه خبری امروله : پیش از ظهر امروز ، شهرداری صحنه به بهانه توسعه طرح پیاده روی دربند ، ایستگاه صلواتی که مزین به نام تنها شهید مدافع شهرستان بود را به طرز نا صحیحی جمع آوری کرد.

به گزارشامروله، پیش از ظهر امروز ، شهرداری صحنه به بهانه توسعه طرح پیاده روی دربند ، ایستگاه صلواتی که مزین به نام تنها شهید مدافع شهرستان بود را به طرز نا صحیحی جمع آوری کرد.

 

جمع نمودن بنر و پارچه های به کار رفته در این ایستگاه صلواتی موجب واکنش بسیاری از عزارادان امام حسین (ع) در این شهرستان شد.

 

مانع شدن فعالیت خادمان سید الشهداء در ایستگاه صلواتی توسط حقوق بگیران نظام جای تامل و تاسف بسیار دارد.

 

 

 

قنبرعلی منصوری ، در گفتگو با امروله ضمن ابراز تاسف از این اقدام ناصحیح عنوان کرد : طی بررسی های به عمل آمده و تماس تلفنی با شهردار ، مکانی که اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی شده بود در طرح توسعه پیاده رو قرار داشته است.

 

وی ادامه داد : این طرح از فردا(شنبه) توسط پیمانکار مربوط اجرایی خواهد شد و به همین دلیل مانع فعالیت ایستگاه صلواتی شهید عباسی شده است.

 

رئیس شورای شهر صحنه در پایان گفت : خادمین سید الشهدای ایستگاه صلواتی شهید مدافع حرم (رضا عباسی ) میتوانند بدون هیچگونه محدودیتی در هر نقطه از شهر فعالیت خود را از سر بگیرند.