پایگاه خبری تحلیلی امروله09:35 - 1397/08/23
گزارش

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صبح امروز با حضور شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایراعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صبح امروز با حضور شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایراعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

 

 

فرزادی پور در این جلسه بر ضرورت اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی و عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان باید اهتمام ویژه در جهت اجرایی شدن مصوبات شورا داشته باشند؛ برای نظارت بیشتر بر این موضوع، در هر جلسه شورا گزارش اقدامات دستگاهها در اجرای مصوبات ارائه خواهد شد.

 


وی در ادامه خواستار توجه و کمک بیشتر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به شهرستان شد و گفت: از ستاد مبارزه با مواد مخدر استان انتظار داریم با توجه به شرایط خاص شهرستان، توجه بیشتری بویژه در بحث تخصیص اعتبارات به شهرستان صحنه داشته باشد تا بتوانیم با رفع کمبودها، اقدامات موثرتری در جهت مقابله و مبارزه با مواد مخدر انجام دهیم،  نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در این شهرستان با تمام توان و با جدیت کافی، در عرصه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند و اخیرا نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی در این خصوص بودیم.

 


فرماندار صحنه افزوداستفاده ازظرفیت های سمن های مردم نهاد،کمپ های ترک اعتیاد سطح شهر،آموزش وپرورش ودانشگاهها شهرستان در بخش پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر جزء کارهای شاخص در این بخش بوده است.

 


وی درپایان  این جلسه، گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان را ارائه نمود