پایگاه خبری تحلیلی امروله08:33 - 1397/08/27
گزارش خبری

جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله :جلسه گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان صحنه برگزار شد .

به گزارشامروله، , جلسه گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان صحنه برگزار شد .


 
در این جلسه سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی ضمن گرمیداشت هفته بسیج عنوان کرد : هفته مبارک بسیج با اهداف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن ، تبیین اقتصاد مقاومتی ، معرفی بسیج و پرداختن به ملزومات جهاد کبیر برگزار می شود.


 
وی ادامه داد : برگزاری نشست های روشنگری ، اعزام کاروان راهیان نور ، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات ، گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ، صبحگاه مشترک ، یادواره شهدا ، غبارروبی گلزار شهدا ، دیدار بسیجیان با امام جمعه و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از برنامه های هفته بسیج این شهرستان است.


 
سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : فراگیری برنامه ها برای آحاد مختلف جامعه با بهره گیری از ظرفیت پایگاه ها و کانون ها ، بهره برداری حداکثری از ظرفیت رسانه های دیداری ، شنیداری ، مکتوب و سایت ، استفاده از ابتکارات ، نوآوری ها و خلاقیت ها در برنامه های هفته بسیج و ... از جمله دیگر رویکرد ها و فعالیت اعضای فعال بسیج و سپاه در این هفته خواهد بود.


 
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در پایان گفت : بسیج یادگار امام (ره) و شجره طیبه ای است که با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب تشکیل شده و به عنوان بازویی قدرتمند برای برطرف کردن نیازهای نظام جمهوری اسلامی حضوری فعال دارد.