پایگاه خبری تحلیلی امروله14:05 - 1397/09/02
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه مطرح کرد:

بسیج جایگاه ملکوتی است ، مکانی برای چگونه زیستن انسان ها

پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: امام فرمودند بسیجیان آئینه مجسم مظلومیت ها و رشادت های این ملت بزرگ همیشه در صحنه است.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج ، هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه عنوان کرد: بسیج جایگاه ملکوتی است ، مکانی برای چگونه زیستن انسان ها

 

وی ادامه داد : بیش از یک سال از تشکیل بسیج نگذشته بود که تدبیر حضرت امام خمینی ره مشخص شده رژیم بعث عراق در تحقق اهداف پلید استکبار جهانی هجوم خود را به میهن عزیزمان شروع کرد.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: این بسیج بود که نیروی جوشیده از بطن مردم انقلابی در صحنه دفاع مقدس ظهور پیدا کرد و در مقابل ارتش کلاسیک تا به دندان مسلح ایستاد،  ارتشی که سودای فتح ۳ روزه کشور را در سر داشت.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: امام فرمودند بسیجیان آئینه مجسم مظلومیت ها و رشادت های این ملت بزرگ همیشه در صحنه است.

 

 

وی با بیان اینکه بسیج از روز تشکیل خود تا کنون خدمات خوبی را به کشور داشته است تصریح کرد: توسط سپاه شهرستان صحنه در قالب اردوهای یک الی هفت روزه گروه های جهادی به مناطق محروم به استعداد ۲۷۶۷ نفر روز انجام شد.

 

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی یادآور شد: در بحث تسهیلات اقتصاد مقاومتی در عرصه های دامداری ، پرورش زنبور،  تولید زعفران و ... ۲۸ نفر انجام گرفته است.

 

وی گفت : به ۵۲۰ نفر سبد کالا شامل روغن،  برنج و مایحتاج عمومی توزیع شده است و ۱۲ ساختمان برای مددجویان در حال اجرا می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: در بحث زیبا سازی مدارس ، ۱۲ مدرسه در سطح شهرستان صحنه با بکار گیری ۱۷۰۰ نفر روز از بسیجیان حوزه دانش آموزی و همکاری اداره آموزش و پرورش انجام شد.

 

وی با بیان اینکه سپاه صحنه در بحث اشتغال زایی خدمات خوبی داشته است تصریح کرد : برای ۱۸۵۰ نفر آموزش رایگان جهت زنبور داری ، دامداری   باغداری و ... برگزار شده است.

 

 

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان صحنه تعداد ۶ سالن ورزشی مهیا می باشد که روزانه ۶۰۰ نفر در ساعت های مختلف میزبان ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی می باشد. و چندین مرحله مسابقات ورزشی قهرمانی کشوری و استانی و شهرستانی در زمینه های فرهنگی،  فوتسال ، بومی محلی و ... صورت گرفته است.

 

وی از اعزام تیم فوتسال به مسابقات کشوری بسیجیان صحنه ای خبر داد و گفت : کسب ۱۲ مقام اول تا سوم مسابقات کشوری و استانی توسط بسیج انجام شده است.