پایگاه خبری تحلیلی امروله11:36 - 1397/09/13
تجری:

مردم مناطق زلزله‌زده توان‌ ادامه‌ ساخت‌وساز را ندارند

مرصادنیوز: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب‌ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت مصالح گفت: مردم مناطق زلزله‌زده توان ادامه‌ ساخت و ساز واحدهای مسکونی را ندارند.

به گزارشامروله، فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: دولت در ستاد بحران پیشنهاداتی را برای تسریع در روند بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده تصویب کرده و در حال حاضر منتظر اعلام نتایج نهایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی باید در این باره اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: تداوم زلزله باعث ایجاد ناامنی روانی شده و همچنین افزایش قیمت مصالح سبب کاهش قدرت خرید مردم شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب‌ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر مردم مناطق زلزله‌زده توان ادامه‌ ساخت و ساز منازل مسکونی را ندارند.

تجری گفت: در جلسه با معاون اول رئیس جمهور مشکل واحدهای مسکونی مردم زلزله‌زده کرمانشاه مطرح شد و قرار است به‌زودی دولت در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ کند که امیدواریم شاهد خروجی مفیدی به حال مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در سطح استان هم پیگیر تسهیل روند ساخت و ساز مناطق زلزله زده هستیم، گفت: مردم مناطق زلزله زده تحت فشار هستند و از مسئولین انتظارات بیشتری برای تسریع در روند ساخت و ساز مناطق زلزله زده دارند.