پایگاه خبری تحلیلی امروله19:21 - 1397/09/13
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

دانشگاه محل پرورش استعداد‌ها است

پایگاه خبری امروله : مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه را محل پرورش استعداد‌ها دانست و گفت: وظیفه دانشگاه بسترسازی برای مهارت‌های لازم دانشجو است.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام جواد افشار پیش از ظهر امروز در دومین نشست آموزشی خانه نشریات منطقه غرب کشور که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی ع شهرستان صحنه با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های همدان، کردستان، ایلام و کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه محل پرورش استعداد‌ها است و متصدیان دانشگاه وظیفه آماده کردن بسترها را برای دانشجویان دارند تا با رشد فردی، شخص اجتماعی شود.

 

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: سواد و مهارت جامعه به انسان‌های آن جامعه بستگی دارد، اگر باسواد و با مهارت باشند جامعه باسواد و با مهارت خواهد بود.

 

وی به نقش نشریات در بیان کردن مشکلات و واقعیت‌های جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و نشریات در بیان مشکلات کنونی جامعه با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور نقش مهمی دارند.

 

 

افشار در توضیح مدرک و درک، گفت: مدرک مهم  نیست درک مهم است، وظیفه دانشگاه بسترسازی برای مهارت‌های لازم دانشجو است، مهارت دانشجو باید در بستر امروز تنظیم شود.

 

کارشناس نشریات وزارت بهداشت در این مراسم با اشاره به جشنواره تیتر 11، اظهار داشت: این روزها برای نشریات دانشجویی پرالتهاب است، فرایند دریافت آثار و داوری جشنواره تیتر 11 در حال  انجام است، این فصل، فصل بهار نشریات است.

 

بیژن مظاهری افزود: مجموعه اتفاقات نشان دهنده اهمیت کار نشریات و قلم دانشجویان است، امیدوارم این برنامه‌ها قدم تأثیر‌گذاری در بحث نشریات باشد.