پایگاه خبری تحلیلی امروله13:05 - 1397/09/25
گزارش

مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد شهرستان صحنه بازدید کرد

پایگاه خبری امروله : مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت : تاکنون بیش از 217 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد ، بهزیستی ، زندانیان آزاد شده ، زنان سرپرست خانوار و جوانان پرداخت شده است.

به گزارشامروله،  میرزایی در بازدید از طرح های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد شهرستان صحنه گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمانشاه در سال 96 علاوه بر پرداخت 100% تعهدات تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد 5 درصد اضافه نیز پرداخت نموده است.

 

وی ادامه داد : این بانک با تمرکز بر اولویت های جامعه علی الخصوص اشتغال جوانان توانسته با پرداخت تمام تعهدات خود در میان سایر بانکها رتبه اول پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه را کسب کند.

 

 

میرزایی در جمع مسئولین کمیته امداد استان و شهرستان صحنه با بیان اینکه تامین مالی طرح ها و مشاغل خرد اشتغالزایی یکی از رسالت های اصلی این بانک است افزود : مدیران ارشد بانک علی رغم اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران منابع دولتی ندارد اولویت کاری خود و تخصیص منابع را اشتغالزایی ، ازدواج، درمان و ... قرار داده و خوشبختانه تاکنون توانسته بهترین عملکرد را در تمام زمینه ها داشته باشد.

 

 

وی ادامه داد : پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تنها به مددجویان کمیته امداد ختم نشده و این بانک تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی ، زندانیان آزاد شده و زنان سرپرست خانوار نیز پرداخت شده است.

 

 

این مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به تخصیص و پرداخت 100 درصدی تعهدات سال 96 گفت : در سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران از میزان تعهدات خود به کمیته امداد پا را فراتر گذاشته و 5% تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد را اضافه بر تعهد خود پرداخت نموده است. وی ادامه داد : به امید خدا با برنامه ریزی صورت گرفته در این استان تا پایان سال تمامی تعهدات امسال نیز پرداخت خواهد شد.

 

 

میرزایی همکاری کامل با مددجویان را سرلوحه همکاران بانک دانسته و گفت : به همکاران خود شعب استان تأکید کردیم که درخصوص ضمانت پرونده ها اشتغالزایی کمال همکاری را با مددجو داشته باشند و باکمترین ضمانت ممکن تسهیلات را پرداخت نمایند.