پایگاه خبری تحلیلی امروله14:07 - 1397/10/21
امام جمعه شهرستان صحنه :

دشمن با تبلیغات مسموم در فضای مجازی به دنبال دلسردی مردم است

پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : هر فردی که در اداره ای مسئولیتی دارد بدون شک مدیون خون پاک شهدا هستند و بی کفایتی و ناشایستگی اصلا قابل توجیه نیست و نخواهد بود.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: مقام معظم رهبری همه سران و مسولین کشور را به تقوای سیاسی دعوت می کنند.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه افراد باید از گمان های باطل دوری نمایند تصریح کرد: بسیاری از این گمان های بد راه برای انجام گناهان بزرگ بار می کنند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی اشاره ای به ولادت حضرت زینب سلام الله علیها داشت و خاطر نشان کرد:این روز مبارک را به نام روز پرستار نام گذاری کرده اند  چرا که همه کمالات را دارا می باشد، زنی که تا خاموش است فاطمه زهرا سلام الله علیها است و هر وقت سخن بیان میکند امام علی علیه السلام را برای همگان نمایان می کند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : یزید به دنبال حذف اسلام بود ولی حضرت زینب سلام الله علیها چهره واقعی آنها را تا ابد برای همگان نشان داد.

 

 

دکتر الیاسی اشاره ای به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری داشت و تصریح کرد: هر کشوری در دنیا سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد بعید است در انجا مشکلی ایجاد شود چرا که نگاه مقام معظم رهبری یک نگاه حکیمانه و امام با ماموم است.

 

 

وی یادآور شد: از همان روز های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با فشار و تحریم های بسیار دشمنان در حال طرح ریزی و براندازی انقلاب بودند ولی میبینم که بعد از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب همه محاسبات دشمن به خطا رفته است.

 

 

 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه خاورمیانه توسط دشمنان داشت و گفت: آنها به دنبال ایجاد یک خاورمیانه جدید بودند ولی دیدیم چطور سیلی خوردند .

 

 

وی با بیان اینکه دشمنان از نفوذ همه جانبه ایران و انقلاب اسلامی در تمام دل های جهانیان می ترسند تشریح کرد : امام راحل فرموند انقلاب ما انفجار نور بود و هیچ کس نمی تواند مانع حرکت نور شود.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد: در دوران جنگ ما حتی از داشتن سیم خاردار هم محروم بودیم و همین تحریم ها باعث شد تا جوانان و دانشمندان دست به کار شوند و دست به افتخاراتی بزنند که دشمن را شگفت انگیز کرده است.

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : سران غرب بویژه آمریکا درواقع دلقلک های سیاسی هستند و حرفایی می زنند که بسیار خنده دار است .

 

 

وی بیان کرد :هر فردی که در اداره ای مسئولیتی دارد بدون شک مدیون خون پاک شهدا هستند و بی کفایتی و ناشایستگی اصلا قابل توجیه نیست و نخواهد بود.

 

دکتر الیاسی تشریح  : مقام معظم رهبری امسال را به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و برای تحقق آن همه مسولین و بویژه مردم بایدپای کار باشند چراکه هر وقت مردم در هر عرصه ای وارد شدند افتخار آفرینی کردند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت: دشمن با تبلیغات مسموم در فضای مجازی به دنبال دلسردی مردم است و میخواهند انسجام آنان را سست کنند.