پایگاه خبری تحلیلی امروله00:37 - 1397/10/22
گزارش خبری

نشست نقش دانشجو در انقلاب در دانشگاه پیام نور صحنه برگزار گردید + عکس

پایگاه خبری امروله : نشست مشترک بسیج اساتید و بسیج دانشجویی با موضوع "نقش دانشجو در انقلاب"، در دانشگاه پیام نور صحنه برگزار گردید.

به گزارشامروله،نشست مشترک بسیج اساتید و بسیج دانشجویی با موضوع "نقش دانشجو در انقلاب"، در دانشگاه پیام نور صحنه برگزار گردید.

 

دکتر عابدین دارابی عضو هیأت علمی و مسؤل کانون بسیج اساتید، با اشاره به تاریخچه تحول بشری توسط پیامبران و ائمه اطهار عنوان کرد : امت­ها باید به نصایح و پند های بزرگان دین توجه داشته باشند تا راه کمال و سعادت را طی کنند.

 

وی در ادامه به تبیین جایگاه انقلاب و نقش دانشجویان داشت و تصریح کرد : انقلاب اسلامی و حکومت شیعی که حاصل ایثار و شهادت جوانان پاک است از این آزمون­ها مبری نیست و با فتنه­های بزرگی مواجه بوده و هست، دانشجویان باید با بصیرت و پیروی از ولایت به خوبی این فتنه­ها را بشناسند و مردم را آگاه سازند تا به سلامت از آنها عبور کنند.

 

دکتر دارابی ضمن تشریح عواقب اعتماد به دشمنان و بیگانگان به بررسی مفصل اسناد بین المللی پرداختند که همگی ظاهری زیبا ولی در باطن اهدافی شوم دارند و نباید به راحتی به هر قراردادی که از طرف غربی ها تحمیل می­شود تن داد زیرا آنها با ترفندهای مختلف در قالب قوانین بشر دوستانه به داخل کشورها نفوذ می­کنند و با فریب افکار عمومی، ملت­ها را در مقابل حکومت­ها و دولت­هایشان قرار می دهند تا با این کار مانع رشد و توسعه آنها شوند و همیشه دیگران را وابسته خود نگه دارند.

 

مسؤل کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور از دانشجویان خواستند که ضمن درس خواندن نسبت به مسائل پیرامون خود خنثی نباشند و علاوه بر شخصیت علمی، فردی سیاسی و نخبه باشند تا مردم بتوانند به آنها تکیه کنند. نقد منصفانه مسئولین و اصلاح امور باعث رفع مشکلات می شود. همه افراد جامعه بخصوص دانشجویان نقش بارزی در تغییر و تحولات و پیشرفت کشور دارند.

 

این نشست صمیمی با پرسش و پاسخ دانشجویان درباره مسائل روز به پایان رسید .