پایگاه خبری تحلیلی امروله10:13 - 1398/01/24
گزارش خبری

مراسم تجلیل و سرکشی از خانواده های ایثارگر و جانباز شهرستان صحنه انجام شد

پایگاه خبری امروله : مراسم سرکشی و تجلیل دو تن از خانوادهای سرافراز ایثارگر و جانباز شهرستان صحنه انجام شد.

به گزارشامروله، بمناسب روز جانباز حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی امام جمعه شهرستان،حقی معاون فرماندار ،سرهنگ کاظمی جانشین ناحیه مقاوت بسیج سپاه پاسداران و اکبری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ،با حضور در منزل 3جانباز سرافراز دفاع مقدس با آنها دیدار و گفت و کو کردند.

 

در این دیدارامام جمعه صحنه اظهار داشت: جانبازان ما ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگذاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ایثارگری شهدا و جانبازان سبب شد تا امروز پرچم جمهوری اسلامی در دنیا به اهتزاز در آید، اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان افتخارنظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

حجت الاسلام الیاسی با اشاره به اینکه جانبازان بهترین الگو برای دولتمردان هستند، تصریح کرد : صبر و مقاومت جانبازان مثال‌زدنی است زیرا تاثیر فداکاری جانبازان در جامعه کمتر از ایثار شهدا نیست و باید آنها را الگوی خود و جوانان قرار دهیم.

 

وی در پایان گفت : جانبازان بالا ترین سرمایه خود که همان سلامتی آنها است را برای انقلاب گذاشتند و لذا این ممهم مسئولیت همگان را در برابر آنها سنگین ترمی کند.