پایگاه خبری تحلیلی امروله12:46 - 1398/01/26
صبح امروز؛

دانش آموزان دخترانه مدرسه سوده با فرمانده سپاه صحنه دیدار کدند

پایگاه خبری امروله : کارکنان و دانش آموزان مدرسه سوده با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه به مناسبت اعیاد شعبانیه در محکومیت از اظهارات اخیر ترامپ دیدار کردند.

به گزارشامروله، کارکنان و دانش آموزان مدرسه سوده با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه به مناسبت اعیاد شعبانیه در محکومیت از اظهارات اخیر ترامپ دیدار کردند.

 

در این دیدار سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی عنوان کرد : بسیج نهادی مردمی و انقلابی است که مجموعه ای ، از پاکترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی انقلاب برای به کمال رساندن و به خوشبختی رساندن ملت در کشور تشکیل شده است.

 

وی اظهار کرد: بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس، میان افراد ملت است و همه میدانهائی که بسیج در آن حضور پیدا کرده میدان هائی ملی است.

 

سرهنگ عظیمی ابراز کرد: بسیج در واقع، مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلندکردن کشور و ملت در عرصه های مختلف است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صحنه با بیان اینکه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )شهید فهمیده را به عنوان یکی از اسطوره های به یاد ماندنی در تاریخ ملت ایران یا فرمودند اظهار کرد: امروز دانش آموزان بسیجی هر کدام بعنوان دژی محکم در برابر جهان استکبار هستند.

 

وی تصریح کرد: جوانی دوره ای است که برای رقم زدن آینده هر فرد نقش حساس و تعیین کننده ای دارد و کسانی که به این رشد معنوی، علمی و فکری و کارآیی و قوت جسمی برسند، آینده درخشانی را برای خود تضمین خواهند کرد و الحمدالله جوانان ایرانی جوانانی با اصالت ، مومن ، پایبند به ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب هستند.