پایگاه خبری تحلیلی امروله12:04 - 1398/01/28
همزمان با سراسر کشور؛

پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در مدارس کرمانشاه برگزار شد

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» همزمان با سراسر کشور در مدارس استان خبر داد.

به گزارشامروله،  ، پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» صبح امروز چهارشنبه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع)در مدارس استان اجرا شد.

مجتبی موسوی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این آئین اظهار داشت: سیلی که در اقصی نقاط کشور ما به وجود آمد باعث ایجاد نگرانی و وارد آمدن خسارت به مردم شد.

وی افزود: در این حادثه یک بار دیگر ملت ایران همدلی و انسانیت را تمرین کردند و به همه دنیا ثابت شد قلب ایران در هرکجای این سرزمین بتپد نگاه‌ها و توجه‌ها و حواس مردم به آن نقطه معطوف خواهد بود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بعد از حادثه فراموش نشدنی زلزله استان ما که سبب وارد آمدن خسارت‌هایی شد سیل مهربانی مردم به سمت کرمانشاه هدایت شد و اینک در گوشه‌های دیگری از این سرزمین بار دیگر امتحان الهی برای مردم به وجود آمده و مردم با حضور خوب همدلی را تمرین کردند.

وی بیان کرد: طرح سیل مهربانی هم کلاسی‌ها به همت مسئولان ارشد آموزش و پرورش در سطح کشور به منظور هم سو کردن کمک‌ها برای تخصیص میان دانش آموزان سیل زده اجرا شد که در این میان تشکل‌های دانش آموزی، سازمان بسیج دانش آموزی و جمعیت هلال احمر برای خلق حماسه پای کار آمدند.

موسوی از حضور مدیرکل آموزش و پرورش به همراه هدایایی از سوی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در جمع مردم مناطق سیل زده لرستان خبر داد و عنوان کرد: همدلی دانش آموزان پیام‌های بزرگی دارد که بزرگترین پیام آن همدلی مردم است.

وی با تاکید بر حضور سپاه پاسداران در مناطق سیل زده عنوان کرد: به کوری چشم دشمنان حضور نظامیان ارتشی، سپاهی و بسیجی همیشه در صحنه نشانگر ید واحده برای نجات مردم آسیب دیده است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه نظامیان هر کجا که نیاز بوده در کنار مردم حضور یافتند: بیان داشت همین حضور خاری در چشم دشمنان بود تا جایی که در طول ایام سیل و آسیب برخی به جای کمک انسان دوستانه لقب تروریستی به برادران سپاهی وارد کردند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند همدلی و یکرنگی مردم و قشر دانش آموزان فهیم است.