پایگاه خبری تحلیلی امروله12:06 - 1398/01/28
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرمانشاه:

فرهنگیان کرمانشاهی به یاری سیل‌زدگان شتافتند

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرمانشاه گفت: فرهنگیان کرمانشاهی بخشی از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

به گزارشامروله،  علیرضا فرهنگیان صبح امروز چهارشنبه در مراسم سیل مهربانی هم کلاسی‌ها، اظهار داشت: سیلی که اتفاق افتاد آزمایش الهی بود تا بار دیگر همدلی و مهربانی و یکدلی مردم و اقشار مختلف جامعه را ثابت کند.

وی افزود: در سیل اخیر نیروهای بسیجی، سپاهی، کارمند، کارگر، فرهنگیان و سایر اقشار همه کنار هم یکدلی خود را به دنیا ثابت کردند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرمانشاه گفت: در ابتدای آغاز بارش‌ها آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان نخستین استان در تمام کشور همه مدارس را به صورت رایگان در اختیار مهمانان نوروزی قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای پذیرش مهمانان نوروزی در حالت آماده باش قرار گرفتند بیان کرد: طی چندین برنامه سیل کمک‌های دانش آموزان و فرهنگیان استان به سمت سیل زدگان جمع آوری و روانه این مناطق شد.

فرهنگیان عنوان کرد: مردم کرمانشاه با کمک‌های خود و با همدلی سپاه و بسیج و سایر اقشار جامعه بار دیگر بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کرمانشاه سینه ستبر ایران است را اثبات کردند.

وی تصریح کرد: فرهنگیان کرمانشاهی مقادیری از حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت را برای کمک به مردم مناطق سیل زده اختصاص دادند.