پایگاه خبری تحلیلی امروله07:57 - 1398/01/31

سپاه نبی اکرم (ص) و کمیته امداد در ساخت ۲۸۰ واحد مددجویی در استان کرمانشاه

مدیر تامین مسکن کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برای ساخت ۲۸۰ مسکن مددجویی با این نهاد قرارداد همکاری منعقد کرده، گفت: هم اکنون به طور میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت این واحدها بیش از ۳۰ درصد است.

به گزارشامروله،  مختار خزاعی، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در زمینه تامین مسکن مددجویان طی سال های اخیر همکاری و مشارکت فراوانی با این نهاد داشته، اظهار داشت: در سال گذشته قرار داد همکاری بین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و کمیته امداد استان کرمانشاه برای ساخت ۲۸۰ واحد مسکن مددجویی در استان کرمانشاه منعقد شده است.

خزاعی با بیان اینکه این منازل مسکونی در مناطق روستایی ساخته شده اند، عنوان کرد: کمیته امداد برای ساخت هریک از این واحدها ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به خانوارهای مددجو پرداخت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باقی هزینه ساخت منازل مددجویی از سوی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تامین می‌شود، ادامه داد:  کار ساخت و ساز این منازل مسکونی بر عهده سپاه نبی اکرم(ص) است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان تصریح کرد: هم اکنون به طور میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت این واحدهای مددجویی بیش از ۳۰ درصد است.