پایگاه خبری تحلیلی امروله11:56 - 1398/02/03
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه:

تراکتور جان کشاورز جوان صحنه ای را گرفت

پایگاه خبریامروله : فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: کشاورز جوانی در یکی از روستاهای این شهرستان سوار بر تراکتور به دلیل بی احتیاطی جان خود را از دست داد.

به گزارشامروله،  سرهنگ بهروز فخری اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش مردمی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت در یکی از مزارع کشاورزی، مأموران کلانتری در محل حادثه حاضر و به تحقیق پرداختند.

 

وی ادامه داد: در این تحقیقات مشخص شد که جوان ۳۳ ساله‌ای سوار بر یک دستگاه تراکتور در حال سمپاشیباغ پدری خود بوده اما به خاطر بی احتیاطی گوشه‌ای از لباسش در داخلشفتمتصل بین دستگاه سمپاش و تراکتور گیر افتاده و به دلیل چرخش‌های مداوم دستگاه سمپاشاین فرد به شدت زخمی می‌شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تصریح کرد: پس از مطلع شدن اهالی روستا از وقوع این حادثه، کشاورز جوان به مراکز درمانی منتقل می‌شود اما وی در میانه راه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

 

رئیس پلیس شهرستان صحنه با ابراز تأسف از وقوع این حادثه از شهروندان خواست هنگام استفاده از وسایل کشاورزی نهایت احتیاط و دقت را به کار ببرند چرا که چنین سهل انگاری‌هایی عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.