پایگاه خبری تحلیلی امروله14:36 - 1398/02/14

کادر درمان صحنه با حسن سلیمانی جلسه پرسش و پاسخ برگزار کردند

پایگاه خبری امروله : جلسه پرسش و پاسخ کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه پرسش و پاسخ کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با حسن سلیمانی نماینده محترم شهرستان های صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی، در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد.


در ابتدای این جلسه دکتر مهری ضمن بیان خیرمقدم و تشکر از نماینده شهرستان جهت حضور در این جلسه، اهمّ فعالیت های انجام شده طی سال ۹۷ در حوزه بهداشت و درمان شهرستان صحنه را به شرح ذیل بیان نمود:


۱- راه اندازی کلینیک تخصصی شهرستان صحنه مجهز به سیستم نوبت دهی الکترونیک به عنوان دومین شهرستان در سطح استان
۲- احداث و بازسازی ساختمان جدید بخش دیالیز و خریداری تجهیزات جدید جهت این بخش
۳- راه اندازی و افتتاح انبار دارویی و ملزومات مصرفی بیمارستان با متراژی بالغ بر ۲۵۰ متر مربع در فضایی ایمن و استاندارد
۴- خریداری یک دستگاه آمبولانس جهت مرکز فوریت های پزشکی
۵- جذب نیروهای متخصص و پزشک عمومی جهت خدمت در بیمارستان دکتر معاون
۶- ساماندهی امور مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای تبدیل به شبکه پویا و شفافیت فعالیت های این حوزه
۷- بازسازی یک باب خانه بهداشت
۸- احداث دو ساختمان جهت پانسیون پزشکان میانراهان
۹- تجهیز پایگاه های بهداشتی درمانی

 

دکتر مهری در ادامه درخصوص برنامه این مرکز جهت افتتاح مرکز غربالگری سرطان این شهرستان و  بازدید از آن طی هفته آتی، ابراز امیدواری کرد و افزود : مرکز غربالگری سرطان با وجود تجهیزات پیشرفته ای از جمله دستگاه ماموگرافی، کولونوسکوپی، سی تی اسکن و ... به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه جلسه، سلیمانی، نماینده مردم شریف شهرستان صحنه، ضمن تشکر از زحمات کارکنان شهرستان صحنه در ارائه خدمت به بیماران و اقدامات دکتر احسان مهری در ارتقاء وضعیت سلامت شهرستان، درخصوص نحوه پیگیری مطالبات برحق مردم و نیروی انسانی این شهرستان در هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه نمود و گفت:درخصوص پیگیری مطالبات برحق مردم و کارکنان در حوزه بهداشت و درمان و نیازمندی های تشخیصی و درمانی این شهرستان، همواره تلاش شده است که براساس قوانین و مقررات و معیارهای تعیین شده از سوی وزارت بهداشت  و مراجع ذیربط اقدام و پیگیری های لازم صورت گیرد.

 


وی به سوالات پرسنل درخصوص برقراری حق مناطق جنگی شرق استان، پیگیری مطالبات بیمه ها به منظور تسریع در پرداخت معوقات کارکنان، تبدیل وضعیت کارکنان و سایر موضوعات مطرح شده پاسخ داد.

 


سلیمانی گفت : با پیگیری های صورت گرفته، پنج دستگاه آمبولانس پیشرفته و مدرن برای حوزه انتخابیه اختصاص داده شده است که یک دستگاه آن به بیمارستان دکترمعاون شهرستان تحویل داده شد و رایزنی های لازم برای سایر شهرستان ها و بخش های حوزه های انتخابیه صورت گرفته که تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.