پایگاه خبری تحلیلی امروله15:26 - 1398/02/20
امام جمعه موقت شهرستان صحنه:

حفظ وحدت در سایه ولایت باید در سرلوحه تمام افراد قرار گیرد

پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت: خروج ایران از برجام طبق بیانیه شورای عالی امنیت ملی ضمن حمایت از آن ملت ایران هیچگونه تحقیر و زیاده گویی از سوی غرب و اتحادیه اروپا را نمی پذیرد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی بهمنی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد؛ ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای توشه برداری دنیا و آخرت افراد است که باید از آن به نحو عالی استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه توصل به اهل بیت عصمت و طهارت سبب زنده شدن قلب ها می شود تصریح کرد : آمریکا نماد استکبار و ظلم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی بهمنی خاطر نشان کرد : آمریکا طی هفتاد سال اخیر و حتی قبل تر از انقلاب از کودتای ۲۸ مرداد تا جنگ تحمیلی و فشار های اقتصادی تمام تلاش خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است .

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: خروج ایران از برجام طبق بیانیه شورای عالی امنیت ملی ضمن حمایت از آن ملت ایران هیچگونه تحقیر و زیاده گویی از سوی غرب و اتحادیه اروپا را نمی پذیرد.

 

دکتر بهمنی با بیان اینکه حفظ وحدت در سایه ولایت باید در سرلوحه تمام افراد قرار گیرد تشریح کرد: تحرکات مشکوک آمریکا و رفت و آمد های آنان در منطقه و اعزام ناو جنگی یک رجز نظامی بیش نیست و اگر آمریکا غلطی بکند با نیروهای مقدر ایران اسلامی رو به رو خواهد شد