پایگاه خبری تحلیلی امروله00:59 - 1398/02/25
گزارش خبری

اولین مرحله از مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : با حضور جمعی از مسئولین شهرسان صحنه اولین مرحله از مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله،  با حضور جمعی از مسئولین شهرسان صحنه اولین مرحله از مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی عنوان کرد: تمام ادارات سطح شهرستان ، مساجد، پایگاه ها و ... همگی در این ستاد سازماندهی شده اند.

 

وی ادامه داد : امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه‌ الهی است که در حقیقت کمر دشمن را می‌شکند.


 
سرهنگ عظیمی با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به شکل درست در جامعه اجرا شود، بسیاری از مشکلات جامعه از جمله بدحجابی، گران‌فروشی و... برطرف می‌شود.


 
وی امر به معروف و نهی از منکر را لازمه‌ بقا و پیروزی جوامع اسلامی دانست و تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر مقوله‌ای که به سادگی بتوان از کنار گذشت و همه مکلف به ادای این فریضه‌ الهی هستند.


 
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صحنه گفت: مردم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص احکتار را به اطلاعات سپاه با تلفن ۱۱۴ و اطلاعات نیرو انتظامی اطلاع دهند.

 

در امر به معروف و نهی از منکر نباید دنبال ضعف ها باشیم

 

نورالدین فرزادی پور در مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه عنوان کرد: مسئولین باید در ایفای نقش و وظایف خود به درستی حاضر شوند.

 

وی ادامه داد : امر به معروف و نهی از منکر این نیست که ضعفی از آن پیدا کنیم بلکه امر به معروف و نهی از منکر این است که نگذاریم هیچ شخصی دچار مشکل شود.

 

فرزادی پور خاطر نشان کرد: افراد باید مراقب یکدیگر باشند و نگذراند ضربه ای به اطرافیان خود وارد شود ، اگر این اتفاق افتاد جامعه ما به مدینه فاضله تبدیل خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت: به کار گیری ظرفیت های قانونی در ادارات می تواند خیلی از معروف ها را در ادارات ایجاد کنند.

 

 

زارعی معاون دادستان شهرستان صحنه عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در قانون مختص رفتاری است که علنی باشد و لازم به تجسس در آن نیست .