پایگاه خبری تحلیلی امروله14:14 - 1398/02/26
گزارش خبری

مراسم تودیع و معارفه فرماندار صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : «علیرضا حیدری» به عنوان فرماندار جدید شهرستان صحنه طی مراسمی با حضور محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه معرفی شد.

به گزارشامروله، فرماندار سابق شهرستان صحنه با بیش از 30 سال تجربه در رده های مختلف اداری به مردم خدمت کرد و با عملکرد قابل تحسین در طول مدیریت خود، سابقه درخشانی از خود برجای گذاشت.

 


وی همچنین در خصوص ویژگی های حیدری فرماندار جدید صحنه گفت: وی مسئولیت های مختلفی بر عهده داشته و شناخت خوبی نسبت به این شهرستان دارد و می تواند خدمات خوبی همچون فرماندار قبلی به مردم بدهد و باید مسیر توسعه شهرستان را مشخص و در جهت اهداف توسعه آن تلاش کند.

 


فرماندار سابق صحنه نیز در این جلسه با بیان اینکه هرکاری که در دوران مسوولیت انجام داده ام وظیفه بوده و فراتر از وظیفه عمل نکرده ام، گفت: در کنار این اقدام ها تلاش شد تا طرح های بیشتری به سرانجام برسد که توانستیم در نیمه اول سال 97 رتبه نخست اشتغال زایی استان را کسب کنیم.

 


نورالدین فرزادی پور، نقش همه مدیران در اجرای طرح ها و برنامه ها را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: اقدام هایی که در زمان تصدی مسوولیت انجام شد، با همکاری دستگاه های اجرایی صورت گرفت که جا دارد از همه مسوولان تشکر و قدردانی کنم.

 


وی به برخی اقدام های انجام شده اشاره کرد و افزود: احداث چندین مدرسه، اجرای طرح هادی چندین روستا و بهسازی بیش از 80 روستا با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان، بهسازی 173 واحد روستایی با 10 میلیارد تومان اعتبار در جریان زلزله، تعیین تکلیف مسکن مهر متخصصین که بیش ار پنج سال رها شده بود، گازرسانی به 17 روستا، احداث کشتارگاه 6 هزار قطعه ای با 12 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال زایی 75 نفر و... از جمله اقدام های انجام شده است.

 


فرماندار جدید صحنه نیز گفت: از حسن نظر استاندار کرمانشاه، معاون سیاسی و امنیتی، مدیرکل امنیتی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی و دیگر افرادی که پیگیر انتخاب بنده به عنوان فرماندار صحنه بودند قدردانی کرده و امیدوارم خادم خوبی برای مردم این شهرستان باشم.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پایان این مراسم علیرضا حیدری را به عنوان فرماندار جدید صحنه معرفی و از نورالدین فرزادی پور فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کرد.