پایگاه خبری تحلیلی امروله09:42 - 1398/03/26
صبح امروز؛

شورای ترافیک شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد

پایگاه خبری امروله : شورای ترافیک شهرستان هرسین به ریاست امیر شاه آبادی فرماندار این شهرستان و با حضور سایر اعضاء تشکیل جلسه داد.

به گزارشامروله، شورای ترافیک شهرستان هرسین به ریاست امیر شاه آبادی فرماندار این شهرستان  و با حضور سایر اعضاء تشکیل جلسه داد.

 

فرماندار هرسین در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : معضلات و مشکلات ترافیکی در جلسات مختلف مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار میگیرد و با ارائه راهکارها برای کنترل آن مصوباتی اتخاذ میگردد و این مصوبات می بایست صد در صد اجرا شود و در صورت عدم اجرا علاوه بر پابرجایی مشکلات نارضایتی عمومی را بدنبال خواهد داشت.

 

شاه آبادی در ادامه سخنانش ضمن تاکید بر عملیاتی شدن مصوبات شورای ترافیک ، مصوبات این جلسه را برای کلیه دستگاهها لازم اجرا دانست.

 

ایجاد پارکینگ برای خودروهای توقیفی و تصادفی در پلیس راه یا شهر بیستون ، تذکر به پیمانکار پروژه بزرگراه هرسین به هرسین قطعه محدوده روستای چهر ، تشکیل کمیته تخصصی شورای ترافیک به منظور بررسی مصوبات جهت طرح در شورای ترافیک ، ساماندهی تاکسی های درون شهری ، تشکیل ماهانه کمیته انضباطی تاکسیرانی توسط شهرداری هرسین و اعلام به شورای ترافیک و بازدید از پروژه راه روستایی چمن اسماعیل - باغ زینب توسط تعدادی از اعضاء از مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.