پایگاه خبری تحلیلی امروله08:45 - 1398/04/18
گزارش

مراسم دهه کرامت و تجلیل از بانوان داوطلب جمعیت هلال احمر صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : مراسم دهه کرامت و تجلیل از خواهران داوطلب به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) در جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله،  مراسم دهه کرامت و تجلیل از خواهران داوطلب به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) در جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه برگزار شد.

 

چشمه نوشی در ابتدای سخنان خود با تبریک به مناسبت دهه کرامت به نگاه ویژۀ دین مبین اسلام به شخصیت زن در جامعه اشاره کرد و بیان نمود: آیین مقدس اسلام در زمانی مساله عظمت و بلندی مقام زن را مطرح کرد که در آن دوران هیچ ارزشی برای زن قائل نبودند و با دید تحقیرآمیز به شخصیت زن می نگریستند.

 

وی ادامه داد :طبق آیات نورانی قرآن نجات یک فرد به مثابه نجات یک جامعه است و این افتخار است که بانوان دوشادوش آقایان در همه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تلاش دارند.

 

چشمه نوشی خاطر نشان کرد : در انقلاب اسلامی فرصت لازم برای حضور بانوان فراهم شده اما باید زمینه‌های لازم برای حضور پررنگ بانوان در صحنه‌های اجرایی فراهم شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه وجود زنانی همچون آسیه، خدیجه و مریم را با اشاره به آیات و روایات، برترین زنان عالم و اسوه و الگوی برای بانوان جامعه بیان کرد و افزود: حقیقتاً حضرت  معصومه (س) در تمام ابعاد شخصیتی، معنوی، اجتماعی و سیاسی درس های بزرگی به بشریت می آموزد.