پایگاه خبری تحلیلی امروله08:38 - 1398/05/17
نایب رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه:

مسابقات قهرمانی کشور ووشو بانوان در شهرستان صحنه در حال برگزاری است

پایگاه خبری امروله : نایب رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه گفت: رقابت های ووشوی سبک لی چوان در سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی آزادی شهرستان صحنه در حال برگزاری است.

به گزارشامروله،  مریم هاشمی نایب رئیس هیات ووشو استان گفت: رقابت های ووشوی سبک لی چوان  به مدت ۳ روز ، از روز ۱۶ آغاز و تا ۱۸ مرداد ماه ۹۸ در سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری مجموعه ورزشی آزادی شهرستان صحنه برگزار خواهد شد.

 

نایب رئیس هیات ووشو استان بیان کرد : در این دوره از رقابتها در روز اول با حضور ۲۲۷ ورزشکار از ۷ استان وزن کشی انجام شد ، مسابقات در ۴ رده سنی ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در مجموع ۲۹ وزن، برگزار می شود.

 

 اعظم عربی مسئول برگزاری مسابقات لی چوان بانوان اظهار داشت: ورزشکارانی از استانهای آذربایجان شرقی ، تهران ، خوزستان ، کردستان ، لرستان ، همدان و کرمانشاه در این دوره از رقابتها حضور دارند.

 

او گفت : این رقابتها باعث می شود ووشوکاران از لحاظ فنی و تاکتیک در سطح بالایی قرار گیرند ، کشف استعداد های برتر در ساندا و تالو را در اینچنین مسابقات ، را شاهد بوده ایم .

 

عربی در پایان گفت : فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران دارای ۲۰ سبک می باشد، و کلیه مسابقاتی سبکی که در کشور برگزار می شود بر اساس کمیته برگزاری مسابقات با رعایت قوانین و قوائد تصویب شده در فدراسیون بر همان اساس برگزار می شود.