پایگاه خبری تحلیلی امروله08:49 - 1398/05/17
به مناسبت روز خبرنگار انجام شد

تجلیل مدیر اداره بهزیستی صحنه از قلم به دستان شهرستان

پایگاه خبری امروله : مدیر اداره بهزیستی شهرستان صحنه در آستانه روز خبرنگار از قلم به دستان هنر و رسانه تجلیل کرد .

به گزارشامروله، ،همزمان با فرا رسیدن شهادت شهید صارمی خبرنگار فرهیخته خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، حسین ادیبان مدیر اداره بهزیستی شهرستان صحنه از رسانه‌ها و فعالان مطبوعاتی این شهرستان قدردانی کرد.

 

او با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش بیداری در جامعه را ایفا می‌کنند، گفت : خبرنگاران در حقیقت نقش مهمی را در اطلاع رسانی و حل مشکلات مردم ایفا میکنند. آن‌ها همان سنگرسازان بی سنگری هستند که تنها برای بهتر شدن جامعه ایفای نقش می‌کنند.

 

مدیر اداره بهزیستی شهرستان صحنه افزود: رسانه‌ها امروزه عضوی از خانواده‌ها برای بیداری جامعه و حرکت آن‌ها به سوی روشنایی به شمار می‌آیند. اگر مدیری قدردان این تلاش‌ها نباشد حقیقتا او ناکارآمد است.

 

ادیبان افزود: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی خبرنگاران روز‌های بسیاری را در کنار انقلاب بوده و از قطار انقلاب پیاده نشده اند، روزی آن‌ها در جنگ سخت حضور داشته و امروز عصا و چراغ روشن مردم در جنگ نرم هستند.

 

ادیبان با مهم خواندن نقش رسانه‌ها در سوق دادن جامعه برای آفرینش خلاقیتها، بر اهمیت رسانه در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم و مسئولین باید رسانه‌ها رو در بیان حقایق یاری کنند تا به درستی حکایت قلم را روایت کنند.

 

او افزود: بهزیستی به عنوان یک نهاد مردم مدار همواره با رسانه‌ها ارتباط مناسبی داشته و از رسانه‌ها انتظار دارد به نیازمندی‌های جامعه هدف توجه داشته باشند .