پایگاه خبری تحلیلی امروله09:56 - 1398/06/14
گزارش خبری

گردهمایی طلایه داران مر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : گردهمایی طلایه داران ، یاوران و یادآوران امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، گردهمایی طلایه داران ، یاوران و یادآوران امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان صحنه برگزار شد.

 

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه که با حضور  جمعی از بسیجیان در حسینه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شده بود تصریح کرد: فوکایاما پژوهشگر ژاپنی در کنفرانسی که در سال ۶۵ در اورشلیم برگزار شد به ترسیم اندیشه سیاسی شیعه پرداخت. او در این کنفرانس که بازشناسی هویت شیعه نام داشت می گوید:شیعه دو بال دارد یک بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست چون شیعه در انتظار عدالت به سر می برد، امیدوار است و انسان امیدوار هم شکست ناپذیر است نمی توانید کسی را تسخیر کنید که مدعی است فردی خواهد آمد که در اوج ظلم و جور، دنیا را پر از عدل داد خواهد کرد

 

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: اساس نظریه فوکایاما بال سبز شیعه همان فلسفه انتظار یا عدالت خواهی است. او می گوید: «بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است» شیعه با این دو بال افق پروازش خیلی بالاست و تیرهای زهراگین سیاسی، اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی، اخلاقی و ... به آن نمی رسد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه  بیان کرد : دشمن با تمام ابزار ها به دنبال است که ما از ارزش های خود دست بکشیم.

 

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی بهمنی عنوان کرد:  عاشورا فقط مختص به دهه آن نیست بلکه ما باید در طول عمر از درس های آن استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد : امر به معروف و نهی از منکر سخن قرآن است که باید مورد توجه همه افراد قرار گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی خاطر نشان کرد: کربلا ها در راه است و بزرگان ما بعد از جریان کربلا در نبردهایی همچون آن زمان شرکت داشته اند.

 

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین علیه السلام شهرستان صحنه گفت: حکومت شیعه باید پر رنگ و تاثیر گذار باشد و شیعه در مسائل بین المللی باید حرف برای گفتن داشته باشد‌.