پایگاه خبری تحلیلی امروله12:38 - 1398/06/18
فرمانده ناحیه مقائمت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

استکبار ستیزی وتن ندادن به ذلت از مصادیق کربلا ست

پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقائمت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : : قیام کربلا در واقع مبارزه با ظلم، دشمن، حفظ تمامیت ارضی، جهاد و شهادت را در بطن زندگی مردم قرار دارد.

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مبدا انقلاب اسلامی قیام کربلا بود و این قیام توانست اسلام ناب محمدی (ص) را احیا و به تعالی برساند.

 

وی ادامه داد : قیام کربلا در واقع مبارزه با ظلم، دشمن، حفظ تمامیت ارضی، جهاد و شهادت را در بطن زندگی مردم قرار دارد؛ استعمار و سلطه جویان مانند اسرائیل و آمریکا در حال تلاشند تا با ابزار های مختلف فرهنگ جهاد، شهادت، مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی را از محرم بگیرند.

 

سرهنگ دوم پاسدار کاظمی خاطر نشان کرد : استکبار ستیزی وتن ندادن به ذلت از مصادیق کربلا ست که مسئولین ما امروز باید به زیر این پرچم رفته تا عمل اتقلابی انجام دهند و مثل همیشه نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

 

فرمانده ناحیه مقائمت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : همه‌ی اقشار امت اسلامی وظیفه دارند راه و سیرت بزرگان دین را ادامه دهند زیرا  مسیر آنها حق، عدالت طلبی و آزادی خواهی بوده و خداوند متعال نیز رضایت دارند.