پایگاه خبری تحلیلی امروله10:23 - 1398/06/28
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه مطرح کرد

استقرار ۲۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر تردد زوار اربعین /دپوی اقلام امدادی

مرصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۲۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیر تردد زوار اربعین مستقر شده است.

به گزارشامروله، و به نقل از جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، فرزین معتمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین اظهار داشت: در این راستا ۲ اردوگاه ۱۵۰۰۰ نفری اسکان اضطراری در خسروی و قصرشیرین برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ تیم عملیاتی واکنش سریع به همراه ۱۵ دستگاه آمبولانس در قرارگاه مرزی خسروی مستقر شده‌اند، افزود: تیم عملیاتی ویژه خواهران (توانا) نیز در قصرشیرین استقرار یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان داشت: ۲۱ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر تردد زوار اربعین به منظور ارائه خدمات امدادی در اسرع وقت آماده‌باش هستند.

این مسئول از استقرار ۲ دستگاه خودرو مخابراتی وتصویری به منظور برقراری ارتباطات ماهواره ای آنلاین در قرارگاه مرزی خسروی خبر داد و عنوان کرد: تجهیزات نجات و رهاسازی مصدومین تصادفات جاده ای در پایگاه های امداد و نجات نیز مستقر شده است.

آماده‌باش ۳۰ تیم عملیاتی در صورت نیاز

وی همچنین گفت: ۳۰ تیم عملیاتی شهرستان های سرپل ذهاب ،گیلانغرب ، دالاهو واسلام آباد غرب به منظور پشتیبانی امدادی در صورت نیاز در آماده‌باش هستند.

معتمدی با بیان اینکه به منظور تسریع در خدمت رسانی ۲ فروند بالگرد عملیاتی در قرارگاه مرزی خسروی و قصرشیرین مستقر شده است، عنوان کرد: تیم درمانی واتوبوس آمبولانس با تمام امکانات وتجهیزات به کشور عراق اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: اقلام امدادی مورد نیاز در سرپل ذهاب وقصر شیرین نیز دپو شده است.