پایگاه خبری تحلیلی امروله09:34 - 1398/07/14
امروله گزارش می دهد

اسناد استیضاح یا استعفای شهردار صحنه ؟!!!

پایگاه خبری امروله : در حالیکه طی چند ماه گذشته صحبت هایی در خصوص داد فرصت استعفا یا استیضاح شهردار صحنه مطرح شده بود اما برخی اعضای شورای شهر صحنه این موضوع را تکذیب و یا تایید می کردند.

به گزارشامروله، در حالیکه طی چند  ماه گذشته صحبت هایی در خصوص داد فرصت استعفا یا استیضاح شهردار صحنه مطرح شده بود اما برخی اعضای شورای شهر صحنه این موضوع را تکذیب و یا تایید می کردند.

 

شنیده ها و شایعات در فضای مجازی و فضای حقیقی به گونه ای بود که کامران محمدی نژاد شهردار منتخب شورا چگونه به جای حمایت از وی به دنبال استیضاح یا گرفتن استعفای محمدی نژاد هستند.

 

پیرو طرح پرسخ و پاسخ مابین اعضای شورای اسلامی و شهردار,در تاریخ1398/6/13 مصوبه استیضاح شهردار با ۴ امضاء روانه فرمانداری شد که در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۳۰ مغایرت قانونی و عدم تأیید  آن توسط هیأت تطبیق فرمانداری اعلام گردید.

 

اولین استفعاء شهردار در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۱۷ به شورا تقدیم شد که به آن ترتیب اثر داده نشد. بدنبال طرح سوالات و ایرادات اساسی از نحوه عملکرد و مدیریتی شهرداری، در هفته گذشته توسط شورای شهر که طی اخطاریه شماره ۶۵۲/چ/ ۹۸ مورخ ۹۸/۰۷/۰۴  به شهردار گذشته شهر صحنه ابلاغ گردید.

 

استفعاء دوم شهردار در روز یکشنبه ۹۸/۰۷/۰۸ استعفای خود را به شورای شهر اعلام و این استعفا در جلسه مورخه ۹۸/۰۷/۰۹ توسط 5 نفر از عضو شورا پذیرفته شد و تا اعلام شهردار جدید مهدی رضایی از پرسنل رسمی شهرداری بعنوان سرپرست انتخاب و توسط رئیس شورای شهر حکم مسئولیت را به وی ابلاغ و رسماً بعنوان سرپرست مشغول بکار گردید.