پایگاه خبری تحلیلی امروله11:30 - 1398/07/17
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

پیام پیاده‌روی اربعین انسجام جامعه اسلامی است

مرصادنیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پیام پیاده‌روی اربعین اقتدار و انسجام جامعه اسلامی است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام شمس‌اله جلیلیان در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد  با تاکید بر اینکه اربعین از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است، اظهار داشت: به ویژه در این زمان که تمام دشمنان علیه ما ایستاده اند وجود حضرت اباعبدالله(ع) و نهضت ایشان می تواند نقطه اتصال بین جامعه اسلامی باشد.

وی افزود: اربعین مظهر اتحاد و انسجام مسلمانان در برابر دشمنان است که سبب خشم دشمنان شده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: اربعین هم از شعائر الهی است که امام (ره) درباره آن فرمودند محرم و صفر انقلاب را نگه داشته است.

این مسئول گفت: پیام پیاده روی اربعین اقتدار و انسجام جامعه اسلامی و نه گفتن به دشمنان دین است.

وی با تاکید بر اینکه وجود امام حسین(ع) نقطه اتحاد واتصال است، گفت: مردم با بصیرت پشت سر ولایت فقیه حرکت می کنند و با روحیه انقلابی در صحنه حضور دارند و این حضور خط بطلانی بر نقشه های دشمنان ما اعم از آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه سپاه پاسداران مجموعه ای مردمی و در خدمت مردم است، عنوان کرد: سپاه پاسداران به عنوان حافظان انقلاب و خدمت گذاران مردم با روحیه خدمتگزاری در اجتماع بزرگ اربعین آماده شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در مرز خسروی اقدامات مختلفی در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی، اقامه سه وعده نماز جماعت، زیارت عاشورا، سخنرانی، اجرای برنامه های فرهنگی، حضور مداحان بزرگوار و روحانیت و بسیجی و پاسخ دهی به سوالات شرعی فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ظرفیت برای اسکان  ۵۰۰۰ زائر در روز ایجاد شده و امکانات کامل برای زوار اربعین تدارک دیده شده است.

 حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه موکب بزرگی برای پذیرای شبانه روزی از زوار اربعین آماده است، بیان داشت: خدمات به زائران را وظیفه خود می دانیم و امیدواریم خداوند ما را در مسیر امام حسین(ع) که مسیر مبارزه با ظلم و همچنین اتحاد و همبستگی مسلمانان است، یاری کند.