پایگاه خبری تحلیلی امروله09:03 - 1398/09/06
گزارش خبری

تودیع و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : مراسم تودیع و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، باحضور ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه، فرماندار شهرستان صحنه و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشامروله، مراسم تودیع و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، باحضور ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه، فرماندار شهرستان صحنه و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه دکتر ابراهیم شکیبا ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته در برگزاری طرح کشوری غربالگری فشارخون و مراسم اربعین، اقدامات صورت گرفته در استان من جمله شهرستان صحنه را در سطح کشور مطلوب و درخور تقدیر دانست.

 

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات دکتر احسان مهری و قدردانی از خدمات ارزنده ارائه شده طی دوران مدیریت ایشان، همدلی و همیاری کارکنان شبکه را عامل مهمی در پیشرفت و ارتقاء شاخص های بهداشتی شهرستان عنوان کرد.

 

دکتر شکیبا در پایان زحمات و تلاش های دکتر حسین رحیمی در دوران تصدی ریاست بیمارستان سرپل ذهاب را در در حادثه زلزله این شهرستان و بازسازی بیمارستان تخریب شده، مطلوب و شایسته تقدیر دانست.

 

در ادامه مراسم حیدری فرماندار شهرستان صحنه، از زحمات و تلاش های ارزنده ای که دکتر احسان مهری در بخش بهداشت و درمان در شهرستان صحنه از خود برجای گذاشته اند، تعامل دکتر حسین رحیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با فرمانداری شهرستان را مثبت ارزیابی نموده و ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر حسین رحیمی بحث سلامت در شهرستان به صورت پررنگ تر ادامه یابد.

 

در ادامه دکتر احسان مهری مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان در دوران تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان را بیان نموده و از همکاری و همدلی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکر و برای دکتر حسین رحیمی آرزوی موفقیت نمود.

 

در پایان دکتر حسین رحیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، ضمن خوشامدگویی به حضار جلسه، درخصوص اقدامات درحال پیگیری و برنامه های در دست  اقدام در شهرستان از جمله پیگیری ساخت خوابگاه پزشکان، مرکز جامع سلامت کندوله، خریداری تجهیزات از جمله دستگاه آندوسکوپ و کولونوسکوپ، دستگاه سی تی اسکن، دستگاه رادیولوژی پرتابل، خریداری آمبولانس،  ساخت بخش اداری بیمارستان و... توضیحاتی را ارائه نمود. 

 

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر به دکتر احس ان مهری، از زحمات و تلاش های بی شائبه و صادقانه ایشان در طی دوران تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه تقدیر و ابلاغ مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به دکتر حسین رحیمی تقدیم گردید.