پایگاه خبری تحلیلی امروله06:02 - 1398/09/10
متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه:

جو شهرستان صحنه تا پایان هفته جاری نا پایدار است

پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : سامانه اي بارشي، از اواخر وقت امروز (يكشنبه) تا اوايل روزسه شنبه جو منطقه را تحت تاثير قرار داده، سبب بارندگی همراه با آبگرفتگی معابر عمومی، در بعضي ساعات وزش باد نسبتاً شديد و گاهي رعدوبرق در سطح شهرستان خواهد شد.

یگانه خاموشیان در گفتگو باامروله، عنوان کرد : هوای شهرستان صحنه طی امروز قسمتی تا نیمه ابری در برخی نقاط همراه با مه رقیق خواهد بود.

 

وی ادامه داد : به دنبال این وضعیت سامانه اي بارشي، از اواخر وقت امروز (يكشنبه) تا اوايل روزسه شنبه جو منطقه را تحت تاثير قرار داده، سبب بارندگی همراه با آبگرفتگی معابر عمومی، در بعضي ساعات وزش باد نسبتاً شديد و گاهي رعدوبرق در سطح شهرستان خواهد شد.

 

خاموشیان خاطر نشان کرد : بارش که بویژه در مناطق سردسیر نمود بیشتری خواهد داشت؛ با رواناب و در برخي نقاط سیلابی شدن مسیل ها و احتمالاً رگبار تگرگ نیز همراه می‏ گردد. بارش علاوه بر ارتفاعات بتدريج در گردنه های سردسیر و در برخي نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : همچنین طي اين مدت دمای هوای روزانه كاهش می یابد.در روز چهارشنبه تشکیل مه صبحگاهی در حواشی رودخانه ها و مناطق سردسیر پیش بینی می گردد.

 

وی یاداور شد : از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، عبور موج ناپایدار در بعضي ساعات سبب بارندگی در سطح شهرستان می گردد. بارش طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده، علاوه بر ارتفاعات، در نواحی سردسیر به صورت برف نیز مشاهده خواهد شد.