پایگاه خبری تحلیلی امروله14:21 - 1398/09/23
متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه:

برف و باران شهرستان صحنه را فرا می گیرد

پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : هوای شهرستان صحنه طی امروز و فردا قسمتی ابری، در بعضی ساعات با وزش باد و افزایش ابر و در پاره ای از نقاط، بويژه در اوایل وقت همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می گردد.

یگانه خاموشیان در گفتگو با امروله، عنوان کرد :هوای شهرستان صحنه طی امروز و فردا قسمتی ابری، در بعضی ساعات با وزش باد و افزایش ابر و در پاره ای از نقاط، بويژه در اوایل وقت همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می گردد.

 

وی ادامه داد : به دنبال این شرایط، در روزهاي دوشنبه و سه شنبه، موج ناپایداري جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده، ضمن کاهش نسبی دمای روزانه، در بعضی ساعات سبب بارش باران و برف، وزش باد، گاهی همراه با رعدوبرق در سطح شهرستان خواهد شد.

 

خاموشیان خاطر نشان کرد : این وضعیت در برخی نقاط بویژه مناطق جنوبی تا مرکز استان که بارش ها نمود بیشتری دارند، سبب آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد رواناب خواهد شد. 

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : در روز چهارشنبه تشکیل مه بويژه در اوایل وقت در برخی نقاط از سطح شهرستان ، پدیده مورد انتظار خواهد بود. در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز دمای شبانه بطور محسوسی کاهش خواهد یافت.