پایگاه خبری تحلیلی امروله13:22 - 1398/10/18
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

شهیدان ما و شهید قاسم سلیمانی از نسل عاشورا هستند

پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: امروز چهره واقعی و خبیث حاکمان نظام سلطه و استکبار که خیانتکارترین نوع بشر هستند برای ملت ما و همه آزادگان عالم بشر روشن شده است.

به گزارشامروله، سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در مراسم هفتمین روز از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در کتابخانه اقبال لاهوری شهر صحنه برگزار شده بود عنوان کرد: شهیدان ما و شهید قاسم سلیمانی از نسل عاشورا و امتداد همان شهدا هستند که برای کمک به دین خدا و احیای اسلام به جنگ با دشمنان خدا رفته اند.

وی ادامه داد: برای اینکه این انقلاب و نظام حفظ شود باید خون های ارزشمند نثار شود.

 

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد : شهید سلیمانی ها تجلی روح خداوند بر زمین هستند که در کالبد این دنیای مادی نمی گنجد و به آروزی خودشان که همان لقا الله و روزی گرفتن در جوار خداوند متعال است خواهند رسید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: امروز چهره واقعی و خبیث حاکمان نظام سلطه و استکبار که خیانتکارترین نوع بشر هستند برای ملت ما و همه آزادگان عالم بشر روشن شده است.

 

وی تشریح کرد: مسئولین خبیث و شیطان صفت آمریکا و صهیونیست بدانند که با این اقدام ناجوانمردانه و بزدلانه راه سردار سلیمانی متوقف و بسته نخواهد شد و انتقام در انتظار  جنایتکارانی است که دست پلیدشان به خون شهدای مقاومت و سردار سلیمانی آلوده کرده اند.