پایگاه خبری تحلیلی امروله17:34 - 1398/10/29
فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه شهرستان صحنه :

راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است

پایگاه خبری امروله : فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه شهرستان صحنه گفت : اقتدار و عزت جمهوری اسلام ایران مرهون خون شهدا و دلاوری های رزمندگان ، جانبازان و ایثاگرانی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی بر جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند.

به گزارشامروله، نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد راهیان نور جهت اردوی راهیان نور دانش اموزان پسر به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور به ریاست مدیر آموزش و پرورش و با حضور مسئول حوزه بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس مقطع متوسطه دوم پسر در سالن جلسات تعالی آموزش و پرورش  برگزارشد.

 

در این جلسه سروان پاسدار شیرزاد صحرایی عنوان کرد : راهیان نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی و حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، امتداد و ادامه دفاع مقدس می باشد.

 

سروان پاسدار صحرایی خاطر نشان کرد : فرزندان جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال با دشمن تا به دندان مسلح جنگیدن و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیوفتد.

 

 فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه شهرستان صحنه گفت : اقتدار و عزت جمهوری اسلام ایران مرهون خون شهدا و دلاوری های رزمندگان ، جانبازان و ایثاگرانی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی بر جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند.