پایگاه خبری تحلیلی امروله10:20 - 1398/11/01
فرماندار صحنه:

سپاه همواره منشا خدمات ارزنده‌ای برای کشور بوده است

پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره منشا خدمات بسیار ارزنده ای برای نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

علیرضا حیدری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: مردم شهرستان صحنه در عرصه های مختلف و جایی که نیاز بود به میدان آمدند و ازکشور و نظام خود دفاع کردند.

 

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون اقدامات خوب و منشا خدمات بسیار ارزنده ای برای نظام اسلامی بوده و خواهد بود.

 

فرماندار صحنه بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گروهک های ضد انقلاب در کشور به خصوص وارد شهر های مرزی شده و باعث ریخته شدن خون پاک بسیاری از افراد بی گناه شدند و در آن زمان سپاه با جان و دل وارد میدان نبرد علیه این گروهک های ضد انقلاب شد.

 

این مسئول اشاره ای به نقش سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی داشت و گفت : سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی کشور در مقابل دشمنی که قسم خورده بود سه روزه تهران را فتح کند ایستاد و نقش ارزنده ای ایفا کرد به طوری که در طول 8 سال جنگ نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیوفتد.

 

وی در پایان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست داعش نقش کلیدی را ایفا کرد، بیان داشت: داعش با تسلیحات اسرائیلی و  دلار های آمریکایی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده بود ولی با سد عظیم و مقاوم سپاه روبه رو شد و شکست سختی خورد که این شکست موجب عصبانیت شدید حامیان داعش از جمله آمریکا شد.