پایگاه خبری تحلیلی امروله13:55 - 1398/12/06
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه:

ملاقات‌ بیماران در بیمارستان دکتر معاون صحنه ممنوع شد

پایگاه خبری امروله : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : به منظور پیشگیری از سرایت ویروس کرونا ، ملاقات بیماران در بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه تا اطلاع بعدی ممنوع است.

حسین رحیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : بیمارستان دکتر معاون صحنه از زمانی که این بیماری در چین مطرح شد در آماده باش کامل قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد : برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید همه افراد جامعه را نسبت به این ویروس آگاه کرد و با مراقبت‌های فردی، درصد ابتلا به بیماری را کاهش داد.

 

رحیمی با بیان اینکه از امروز ملاقات‌ها به دلیل اینکه می‌تواند منشأ پخش ویروس و عفونت باشد در بیمارستان ممنوع می‌شود، گفت: فقط یک نفر همراه بیمار می‌تواند در بیمارستان حضور داشته باشد. کسانی که علائم دارند حتماً در خانه استراحت کنند و اگر علائم شدید مانند تنگی نفس و تب شدید مشاهده کردند به بیمارستان مراجعه کنند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه در پاسخ به این سؤال که چه گروه سنی بیشتر در خطر ویروس کرونا قرار دارند، گفت: این بیماری در کل دنیا ۲ درصد مرگ داشته است. مرگ و میر این بیماری در افراد زیر ۵۰ سال کمتر از ۱ درصد است و بیشتر در افراد بالای ۷۰ سال ابتلا و مرگ رخ می‌دهد.