پایگاه خبری تحلیلی امروله11:37 - 1398/12/08
ذوالنوری در گفتگو با مهر:

رای منفی مردم به حامیان دولت، اعتراض به وضع موجود است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در واقع مردم با عدم انتخاب حامیان دولت اعتراض خود به عملکرد دولت و وضع موجود را اعلام کردند.

به گزارشامروله، حجتالاسلاممجتبیذوالنوریعضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولاییمجلسدر گفتگو باخبرنگارمهردر خصوصعلل کاهشمشارکتمردم در انتخاباتمجلسیازدهم گفت: انتخاباتعلیرغمتب و تاب و هیاهویکروناکه توسط رسانه‌های بیگانه و برخی نفوذی‌ها مطرح شد، بامشارکتخوبی برگزار شد. مردم با حضور خود نقشه شوم بیگانگان را خنثی کرده و حماسه جدیدی را رقم زدند.

نماینده مردم قم درمجلسشورای اسلامی با اشاره به عدماقبالمردم به طیف سیاسی نزدیک به جناح دولت واصلاح طلباندر انتخاباتمجلسگفت: انتخاباتمجلسیازدهم پاسخ «نه» مردم به جریانحامیدولت درمجلسبود.

ذوالنور تصریح کرد:در واقعمردم با عدمانتخابحامیاندولت اعتراض خود به عملکرد دولت و وضع موجود را اعلام کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستخارجیمجلساظهارداشت: اگر دولت گوش شنوایی داشته باشد باید بشنود که جامعه به عملکردش معترض است. دولت باید در یک سال و نیمباقیماندهاز عمرش به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کرده و مدیران منحرف را برکنار کند.

وی تصریح کرد: دولت باید نگاه به بیرون برای حل مشکلات کشور را کنار گذاشته و بهراه حلهایداخلیبرای حل مشکلات کشور بیاندیشد. چون دولت چشم امید به دست کسانی دارد که عامل اصلی همه مشکلات کشور هستند و اراده دشمنان بر افزایش محدودیت‌ها برایجمهوری اسلامیاست.

ذوالنور افزود: دولت باید بامشاهدهنتیجه انتخابات، سازوکارادارهکشور را تغییر دهد.