پایگاه خبری تحلیلی امروله16:11 - 1399/01/03

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه سال جهش تولید را تبریک گفت

پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه طی پیامی آغاز سال 1399 ( جهش تولید) را تبریک گفت.

به گزارشامروله، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه طی پیامی آغاز سال 1399 ( جهش تولید) را تبریک گفت و در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام جعفر صادق (ع) می فرمایند: «هیچ نوروزی نیست مگر آنکه ما در آن روز منتظر فرج [مهدی(عج)] هستیم؛ چراکه نوروز از روزهای ما و شیعیان است.»

 

نام گذاری شعار سال 99 توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید بهترین راهکار برای از بین بردن تمام هجمه های دشمن در عرصه های مختلف است بنابرین برای تحقق آن هرشخص و مسئولی باید به نوبه خود تلاش مضاعف نماید.


اینجانب از صمیم قلب آغاز سال جدید را به مردم عزیز شهرستان صحنه، خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان تبریک عرض نموده و سالی پر از خیر و برکت و سلامتی برای همگان از خداوند متعال خواستارم، همچنین، خداقوت و تبریک سال جدید را به محضر پزشکان، پرستاران و همه مدافعان سلامت که این روز‌ها از جان خود گذشته اند و مراقب سلامتی مردم هستند، عرض می‌نمایم.

از مردم عزیز و فهیم صحنه درخواست می‌نمایم با توجه به توصیه‌های اکید وزارت بهداشت و درمان برای حفظ سلامتی خود و تمامی هموطنان در این ایام به طور جدی اصول بهداشتی را رعایت و از هرگونه تردد غیرضروری و مسافرت خودداری کنیم تا همه با همکاری یکدیگر، ویروس کرونا را شکست دهیم.

 


در پایان لازم است سال نو را محضر بزرگ بسیجی عالم رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه اي عزيز، بسيجيان هميشه در صحنه و بي ادعا و همه شما مردمان شريف شهرستان صحنه تبریک عرض نمایم و امیدوارم سال 1399 سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود. ” انشاء الله

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه