پایگاه خبری تحلیلی امروله11:26 - 1399/01/07

دستور دادستان برای برخورد قاطع با نزاع کنندگان بیمارستان طالقانی

دادستان کرمانشاه دستور دستگیری و برخورد قاطع با نزاع کنندگان و قمه کشان بیمارستان طالقانی کرمانشاه را صادر کرد.

به گزارشامروله،  به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای در شهرکبلوردیبیستون، اظهار کرد: در این نزاع دسته جمعی که در شهرکبلوردیبیستون رخ داد، تعدادی از افراد هر دو طایفه با سلاح سرد مجروح شدند.

مدعیالعمومبه انتقال مجروحین این نزاع به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی از نزاع کنندگان در بیمارستان هم به درگیری خود ادامه دادند و با بهکارگیریسلاح‌های سردی همچون قمه و شمشیر نظم و امنیت بیمارستان را برهم زدند.

کرمی افزود: این افراد پس از پایان درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان به سرعت از محل متواری و مخفی شدند.

وی تاکید کرد: پس از وصول گزارش این درگیری به دادسرای استان سریعاً دستور پیگیری و دستگیری متهمین به ضابطین دستگاه قضائی استان صادر شد.

دادستان کرمانشاه از دستگیری تعدادی از متهمین خبر داد و خاطرنشان کرد: سایر متهمین نیز تحت پیگیر قانونی قرار گرفته‌اند و با شناسایی محل اختفای آنها به زودی آنها نیز به دام دستگاه قضائی استان گرفتار خواهند شد و به سزای عملشانمیرسند.

وی در پایان برخورد بامخلیننظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های جدی دستگاه قضائی استان برشمرد و یادآور شد: با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مردم استان به صورت قاطع و سریع برخورد می‌کنیم.