پایگاه خبری تحلیلی امروله09:52 - 1399/01/11
گزارش

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محورهای ورودی صحنه با جدیت و قاطعیت در حال اجراست

پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه گفت : طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدا روز هشتم فروردین جهت قطع زنجیره ویروس کرونا در سراسر کشور از جمله استان کرمانشاه و در شهرستان صحنه با جدیت در حال اجرا است.

به گزارشامروله، علیرضا حیدری فرماندار  در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محور ورودی  شهرستان صحنه  اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدا روز هشتم فروردین  جهت قطع زنجیره ویروس کرونا در سراسر کشور از جمله استان کرمانشاه و در شهرستان صحنه با جدیت در حال اجرا است.

 

فرماندار با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان صحنه  با قاطعیت اجرا می‌شود اظهار داشت: مسافرانی که پیرو قوانین نباشند مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهند شد و خودروی آنان نیز پس از اخذ هزینه‌های پارکینگ به مدت یک ماه توقیف می‌شود و برخوردهای لازم انجام می‌شود.

 

وی افزود:تمامی مسیر های اصلی و فرعی شهرستان مسدود شده است و تنها مسیر ورودی به شهرستان از سمت جاده بیستون ودر این  مسیر هم ورود پلاک های بومی توسط ثبت احوال با استفاده از کارت ملی و بیمه نامه خودروها راستی آزمایی میشوند واجازه تردد داده خواهد شد.

حیدری با اشاره به تاثیرات مثبت رعایت توصیه‌های پزشکی و کاهش ترددها در قطع زنجیره کرونا بیان داشت: تعطیلی مراسمات و اجتماعات مختلف و همچنین تعطیلی مراکز تفریحی از جلمه سراب دربند و دیگر مناطق دیدنی این شهرستان  در قطع زنجیره کرونا موثر بوده که این اقدامات در شهرستان صحنه انجام شده است.ش