پایگاه خبری تحلیلی امروله10:56 - 1399/01/16

برگزاری بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲با نام اتحاد قلبها، درخشش آرزوها

بنا بر اعلام کمیته ملی پارالمپیک آسیا، چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با نام «اتحاد قلبها، درخشش آرزوها» برگزار می‌شود.

به گزارشامروله، شعار «اتحاد قلب‌ها، درخشش آرزوها» که برای دوره پیش روی بازی‌هایپاراآسیاییانتخابشدهدر واقعآیینه‌ای از پیام اصلی بازی‌های آسیایی، یعنی «تعامل قلب‌ها برای آینده» است.

درلوگویاینبازی‌هاینیز از نماد یک ورزشکار ویلچری که حرکتیروبهجلو دارد،استفاده شدهو این حرکتروبهجلو با استفاده از ۱۰ خطنیمهمنحنی با رنگ‌هایی از طیف قرمز تا بنفش که درانتهابه رنگ زرد ختم می‌شود، نمایشداده شدهو رو به دوردست درامتداداست.

این شکل، نمادی از جزر و مد رودخانهکیانتانگکه از میان شهرهانگژومی‌گذرد، است و حرکتروبهجلو ورزشکارترسیم شدهدر لوگو، نشان ازتحرک، انرژی و آرزوهای اوست.

سایراجزای لوگو نیز نمادی از جنب و جوش ورزشکاران پارالمپیکی است که با پشتکار، خود را به چالشمیکشندو در قسمت پایین نیز محل و تاریخ برگزاری این بازی‌هادرج شدهو در مجموع، شمایل ایننماددرراستایبازی‌های آسیاییهانگژو۲۰۲۲طراحی شدهاست.

معاوندبیر کلکمیته برگزاری ونایب رئیسشهرداریهانگژونیزدر خصوصایننمادگفته است: نماد بازی‌هایپاراآسیاییهانگژونشانی از طلوع خورشید، هماهنگی، پیشرفت و تعامل است که همگی آنها از ارزش‌های این بازی‌ها به شمار می‌روند.

مجید راشد،رئیسکمیته پارالمپیک آسیا نیز اظهار داشت: در حالی که هنوزدوسالبه برگزاری این بازی‌ها باقی مانده، به کمیته برگزاری به خاطرانتخابو انتشار نماد و شعار بازی‌هاتبریکمیگویم، استفاده این نماد و شعار همراه با هم، حستحرکو روحیه مثبت این بازی‌ها را به تصویر کشیده و به آنها افتخار می‌کنیم.

چهارمین دوره بازی‌هایپاراآسیاییبه میزبانیهانگژواز ۹ تا ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۲ (۱۷الی۳۰مهر ماهسال ۱۴۰۱) با شرکت نزدیک به سه هزار ورزشکار و در ۲۲ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.