پایگاه خبری تحلیلی امروله07:43 - 1399/02/20
رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه خبرداد

طبخ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان صحنه ای

پایگاه خبری امروله : رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با پیوستن خیران نیک اندیش به رزمایش” همدلی برای ایران همدل” حدود هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان این شهرستان طبخ شده است.

سید منصور رحیمی در گفتگو با امروله عنوان کرد :  از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با پیوستن خیران نیک اندیش به رزمایش” همدلی برای ایران همدل” حدود هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان این شهرستان طبخ شده است.

 

رحیمی با بیان اینکه این نهاد برای طبخ غذای خانوارهای نیازمند براساس پروتکل های بهداشتی آشپرخانه های مهدوی دایر کرده است، عنوان کرد: هم اکنون دو آشپزخانه مهدوی در این شهرستان با کمک خیران نیک اندیش فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه با کمک موکب علی ابن ابی طالب(ع) در روز جمعه هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان و خانوارهای مددجو در شهرستان صحنه طبخ گردید، ادامه داد: این غذاها در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در میان خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه بیان کرد: این موکب برای اطعام نیازمندان در شب میلاد امام حسن(ع) بیش از ۱۰ میلیون تومان اهدا کرده است.

 

سید منصور رحیمی بیان کرد: امیدواریم در این ماه مبارک تمامی خانوارهای مددجو میهمان خوان کرم خیران باشند.

 

 

 

کانال خبری امروله :

 

 

@amroolahh