پایگاه خبری تحلیلی امروله09:39 - 1399/02/24
با حضور اعضاء

اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان صحنه در سال 99 برگزار شد

پایگاه خبری امروله : اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان صحنه به ریاست علیرضا حیدری فرماندار وبا حضور دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارشامروله،  اولین  جلسه شورای ترافیک شهرستان صحنه  به ریاست علیرضا حیدری فرماندار وبا حضور دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری ماه برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان صحنه در این جلسه ضمن قبولی طاعات و عبادات بر لزوم هماهنگی و هم افزایی بین دستگاههای مختلف در خصوص بهبود وضع ترافیک تاکید کرد.

 

علیرضا حیدری در این جلسه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسات شورای ترافیک سهولت در رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطرات آن است افزود: بی توجهی به مصوبات این جلسه می تواند خطرات جدی برای شهروندان ایجاد کند.
 

وی گفت : شناسایی عوامل دخیل در این زمینه و ارائه طرح ها ور اهکاری لازم و اجرای طرح هایی که بتواند به بهبود وضعیت کمک موثری نماید ضروری است.

 

حیدری خاطر نشان کرد: کاهش بار ترافیکی خیابانهای اصلی ، بلوارها، احداث سرعت گیرها ،ساماندهی وانت بارهای سطح شهر و ساماندهی  میدان اول شهر از اولویتهای کاری شورای ترافیک شهرستان می باشد و بر همین اساس تقاطع های پرتردد شهری شامل: سه راهی مولوی، تقاطع بلوار انقلاب ،احداث پارکینگ عمومی مورد مطالعه قرار گیردتا با مصوبه شورای ترافیک شهرستان، اسناد و مدارک لازم برای طی مراحل قانونی به شورای ترافیک استان ارسال شود تا در صورت تایید و تامین اعتبار عملیات اجرایی این طرح ها آغاز گردد.