پایگاه خبری تحلیلی امروله08:07 - 1399/02/30
مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه خبرداد

شرکت 500 نفر در طرح خواندن با خانواده نهضت سواد آموزی شهرستان صحنه

پایگاه خبری امروله : مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : در طرح خواندن با خانواده ، 100نفر از سوادآموزان دوره انتقال و خانواده های آنان مشارکت دارند.

ایرج کریمخانی در گفتگو باامروله، عنوان کرد :اداره سوادآموزی شهرستان صحنه در سال تحصیلی 99-98 اجرای طرح های ابلاغی خواندن با خانواده ( ویژه سوادآموزان دوره انتقال و سوادآموزی در حال تحصیل ) حلقه های کتاب و کتابخوانی ( ویژه سوادآموزان دوره انتقال سال قبل ) و نماز کلید بهشت ( ویژه تمام سوادآموزان دوره های مختلف سوادآموزی در حال تحصیل ) را با توجه به سیاست های ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی در دستور کار قرار داده است .

 

وی ادامه داد : طبق روال سنوات گذشته ، نشریه فرصت دوم ( ویژه سوادآموزان دوره تحکیم ) در زمان های مناسب در بین سوادآموزان این دوره توزیع گردیده است .


 
وی بیان داشت ، در طرح خواندن با خانواده ، 100نفر از سوادآموزان دوره انتقال و خانواده های آنان مشارکت دارند و اگر میانگین تعداد افراد هر خانواده را 5نفر در نظر بگیریم ، 500نفر از جمعیت شهری و روستایی شهرستان صحنه در اجرای این طرح شرکت نموده اند.

 
کریمخانی در ارتباط با طرح حلقه های کتاب و کتابخوانی ، تصریح کرد: در این رابطه ، 9 حلقه که حداقل هر حلقه 10نفر می باشد تشکیل شده و در مجموع 108سوادآموز در اجرای این طرح مشارکت نموده اند.


 
مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه همچنین در ارتباط با طرح کلید بهشت ( آموزش عملی نماز ) بیان داشت : این طرح برای اولین بار در کلیه کلاس های دوره های مختلف سوادآموزی ( 108 کلاس ) سطح شهر و روستا بر گزار گردید و 496نفر از سوادآموزان ( کل حجم ابلاغی تحت پوشش 99-98) در این طرح شرکت کردند و در حال بررسی نتایج و بازخوردهای اجرای طرح از طریق کارشناسان ستاد اقامه نماز و اداره سوادآموزی هستیم .